Via-Roma.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Hans

Jaap Buter

Als het dezelfde auteur is als jullie vorige trip naar dat bedevaarsoord dan meld ik mij graag aan.Heerlijk om te lezen Net of je zelf mee fietst ,maar dan zonder spier en zadelpijn.
Respect ,veel plezier samen.

Jan Derk Wassink

Veel plezier mannen en succes!

Kees Hoetelmans

Veel plezier en geniet er van.

Hettie

Alvast heel veel succes en mooi fietsweer toegewenst!

Jeanet

Veel fietsplezier Gerard samen met de andere mannen. Zet hem op. Groeten van Harry, Jeanet en Roos.

Bert Hobbelink

Maak er een mooie trip van.
Groeten

Bert Hobbelink

Heb een mooie trip samen

Jeanet.

Gerard kunnen we uitzwaaien.

Hans Geerlink

En ik ben al moe als ik het allemaal lees!
Geniet ervan mannen en kom straks gezond terug!

gonneke

Heel veel succes boys!!
Ik zal jullie met plezier volgen!

Gerrit brinkman

Geniet van de reis en hopende op goed fiets weer

Veel plezier en geniet er samen van.

Marjolein Mulder

Heel veel plezier en geniet er van!
Ik zal de verhalen weer met plezier lezen!

Berny Plas

Heel veel plezier en geniet van alles.

harm buter

Bedankt voor je mooie verhalen. Mijn hart gaat weer open, omdat ik met mijn broer Jan in 1954 dezelfde route heb gefietst, maar dan in omgekeerde richting, van Bazel naar Vaals, ook langs de Rijn, met overnachting in Jeugdherberg in Euskirchen. Ik zie alles weer voor mij. Bedankt, Hans!!

Jan Schoneveld

Ik lees dat jullie misschien een paar jaartjes wijzer zijn geworden. Geldt dit ook voor mijn vriend Wim? En hoe kunnen jullie zeggen dat hij ongeduldig is! Ik neem aan dat jullie hem in al die weken wel even bijspijkeren.Ik neem mijn hoed diep voor jullie af. Succes en geniet ervan